poniedziałek, 23 stycznia 2017

Atari 1.01.2015 - 12.01.2017

Muszę się podzielić bardzo smutną wiadomością, o której pisałam już na moim Facebooku. 
12. stycznia postanowiłam wraz z weterynarzem ukrócić cierpienie mojej kochanej awanturnicy. 
U Atari zdiagnozowano nowotwór wątroby (jak się po sekcji okazało, zaatakowane były także inne narządy) oraz ropomacicze. Z powodu guza na wątrobie, lekarz weterynarii nie podjęła się operacji Atari, ponieważ osłabiona wątroba była niewydolna i nie poradziłaby sobie z lekami i narkozą. 
Atari dostała antybiotyk, jednak tego samego dnia wieczorem nastąpiło duże pogorszenie. 
Jej sytuacja była beznadziejna - mogłam pozwolić jej żyć w bólu i cierpieniu lub pozwolić jej odejść. 
Serce mi pękło w momencie usłyszenia wyroku, więc poszłam za głosem rozsądku.
Kochany szkrab znaczył dla mnie bardzo dużo. Dzięki niej poznałam chomiczy świat. 
Dziękuję Atari! Na zawsze ze mną pozostaniesz jako kierowca niebieskiego motocykla. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz